Продавець imne.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
888 відгуків
promo_banner
+380 (99) 614-00-65
+380 (67) 614-00-65

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення товару Відповідно до «Закону про захист прав споживача», Ви можете відмовитися від товару, придбаного у нас на сайті або обміняти його на аналогічний. Обмін або повернення товару належної якості можуть бути здійснені протягом 14 днів з дня покупки, за наступних умов: товар не повинен експлуатуватися протягом усього терміну від покупки - тобто. є новим; збережено товарний вигляд (подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію тощо), споживчі властивості, пломби, ярлики придбаного товару. Гарантія на товар дійсна лише за наявності чека, що підтверджує факт оплати замовлення (для замовлень, що доставляються Новою поштою – це буде чек з Нової пошти) Не підлягають поверненню дитячі іграшки м'які дитячі іграшки гумові надувні товари для немовлят Процедура повернення/обміну товару Належної якості: - зателефонуйте на номер +380 (67) 614-00-65 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта. ( Дані для відправки вкаже менеджер) Повідомте у вайбер +380 (67) 614-00-65 - № декларації надісланої посилки - № банківської картки для повернення вартості товару - модель товару, на яку хочете здійснити обмін - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Послуги перевізників відбуваються за рахунок Покупця. Умови повернення/обміну для товарів неналежної якості Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання. Процедура повернення/обміну товару Неналежної якості: -зателефонуйте на номер +380 (67) 614-00-65 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта. (Дані для відправки вкаже менеджер) - повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів у вайбер +380 (67) 614-00-65. -після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. Послуги перевізників відбуваються за рахунок Продавця. Повернення коштів здійснюється після отримання товару продавцем протягом 3х робочих днів. Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner