Продавець imne.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
916 відгуків
promo_banner
+380 (99) 614-00-65
+380 (67) 614-00-65

Договір публічної оферти

Договір публічної оферти

щодо купівлі-продажу споживчих товарів від 20.02.2020 р. (далі – Договір) м. Київ

Ця оферта є офіційною пропозицією «Товари №1» «https://imne.com.ua», далі - «Продавець», укласти Договір купівлі-продажу товарів дистанційним способом, тобто через Інтернет-магазин, далі - «Договір», і розміщує публічну оферту (пропозицію) на офіційному інтернет-сайті Продавця «https://imne.com.ua (далі -« Інтернет-сайт »).

Моментом повного і безумовного прийняття Покупцем пропозиції продавця (акцептом) укласти електронний договір купівлі-продажу товарів, вважається факт оплати Покупцем замовлення на умовах цього Договору, у строки та за цінами, вказаними на інтернет-сайті Продавця.

Поняття і визначення

У цій оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:

«Товар» - моделі, аксесуари, комплектуючі та супутні предмети;

«Інтернет-магазин» - відповідно до Закону України «Про електронну комерцію», засіб для подання або реалізації товару, роботи або послуги шляхом здійснення електронної угоди.

«Продавець» - компанія, яка реалізує товари, представлені на Інтернет-сайті.

«Покупець» - фізична особа, що уклала з Продавцем Договір на умовах, викладених нижче. «Замовлення» - вибір окремих позицій з переліку товарів, зазначених Покупцем при розміщенні замовлення і проведенні оплати.

I. Предмет Договору

1.1. За Договором Споживач сплачує Продавцю грошову суму за Товар, передбачений п. 1.2 Договору, за ціною, вказаною на веб сайті "https://imne.com.ua" в день розрахунку, а Продавець зобов'язується передати Покупцеві товар в обраний ним спосіб і час .

1.2. В рамках Договору оплата здійснюється Покупцем на користь Продавця у вигляді безготівкових розрахунків шляхом використання поточного рахунку зі спеціальним режимом використання коштів при купівлі таких товарів (далі - товар):

1.2.1. дитячі товари

засобів догляду за дітьми та дитячих засобів гігієни, зокрема підгузків, серветок;

дитячого одягу та взуття;

дитячого харчування;

дитячого посуду;

дитячих іграшок;

текстилю для дітей, у тому числі рушників, ковдр;

дитячих ходунків, дитячих колясок.

1.3. Договір не включає вартість доставки Товару за адресою Покупця.

ІІ. Права та обов'язки Покупця

2.1. Покупець має право отримати Товар належної якості, в асортименті і комплектності, в обраний спосіб і час, а також повернути Товар відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів";

2.2. Покупець зобов'язується оплатити товари з поточного рахунку зі спеціальним режимом використання коштів шляхом безготівкового перерахування коштів.

2.3. Покупець також зобов'язується виконувати обов'язки, передбачені Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації пілотного проекту по монетизації одноразової натуральної допомоги" пакет малюка "від 29 липня 2020 № 744.

ІІІ. Права та обов'язки Продавця

3.1. Продавець має право вимагати у покупця отримати придбаний Товар, а також не повертати кошти за повернутий товар в разі, якщо Покупець хоче отримати кошти іншим способом, ніж як на поточний рахунок із спеціальним режимом використання коштів шляхом безготівкового перерахування коштів.

3.2. Продавець зобов'язаний передати Покупцю Товар, якість якого відповідає стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам).

3.3. Продавець також зобов'язується виконувати обов'язки, передбачені Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації пілотного проекту по монетизації одноразової натуральної допомоги "пакет малюка" від 29 липня 2020 № 744.

IV. Відповідальність сторін

4.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства.

V. Форс-мажорні обставини

5.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання будь-якого з положень цього Договору, якщо це невиконання сталося внаслідок дії обставин непереборної сили, які знаходяться поза сферою контролю сторони, не виконала зобов'язання. Такі обставини включають стихійне лихо, екстремальні погодні умови, пожежі, страйки, масові заворушення, карантинні заходи, прийняття відповідних актів органами державної влади і т.д., але не обмежуються ними (далі - форс-мажорні обставини).

5.2. Період звільнення від відповідальності починається з моменту повідомлення Стороною, яка не виконала зобов'язання, про форс-мажорні обставини і закінчується моментом припинення їх дії (ліквідації їх наслідків).

5.3. Факти існування і тривалості форс-мажорних обставин підтверджуються документами компетентних органів, уповноважених завіряти форс-мажорні обставини відповідно до законодавства України, в тому числі Торгово-промислової палати України.

VI. Строк договору

6.1. Цей Договір набуває чинності з моменту отримання Продавцем згоди Покупця з умовами Договору, діє протягом терміну реалізації пілотного проекту «Монетизація одноразової натуральної допомоги« пакет малюка »в 2020-2021 роках», до моменту закінчення гарантійних зобов'язань Продавця перед споживачем.

Політика повернень

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Ми прагнемо надати вам найкращу якість і вартість. Якщо з будь-якої причини ви не задоволені своїм замовленням, ми з радістю заберемо товар і повністю відшкодуємо вашу покупку.

1.    Товар можна повернути лише в тому випадку, якщо він залишається в оригінальному стані та упаковці. Використані товари або товари, пошкоджені клієнтом, поверненню і відшкодуванню не підлягають, тому перевіряйте товар на комплектацію, працездатність та наявність пошкоджень при отриманні, в присутності працівника транспортної компанії.

Повернення товару

Відповідно до «Закону про захист прав споживача», Ви можете відмовитися від товару, придбаного у нас на сайті або обміняти його на аналогічний. Обмін або повернення товару належної якості можуть бути здійснені протягом 14 днів з дня покупки, за наступних умов: товар не повинен експлуатуватися протягом усього терміну від покупки - тобто. Є новим; збережено товарний вигляд (подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію тощо), споживчі властивості, пломби, ярлики придбаного товару. За умови відсутності аналогічного товару у продажу, Ви маєте право придбати інший товар з наявного асортименту з перерахунком вартості відповідно до «Закону про захист прав споживача» або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару.

Гарантія на товар дійсна лише за наявності чека, що підтверджує факт оплати замовлення (для замовлень, що доставляються Новою поштою – це буде чек з Нової пошти)

Важливо! У разі повернення товару з необ'єктивних причин (просто не сподобався), клієнт оплачує доставку замовлення в обидві сторони згідно з квитанцією транспортної компанії.

2. Наберіть нас +380 (99) 614-00-65; +380 (67) 614-00-65 або надішліть запит з номером вашого замовлення для авторизації на повернення або напишіть нам у viber на +380 (67) 614-00-65 із детальною причиною повернення та фотографіями або відео продукту, які підтверджують вашу причину. Після схвалення ви отримаєте адресу складу, куди ви можете відправити товар, який бажаєте повернути. Повернення товару відбувається за рахунок покупця.

 

3. Щоб гарантувати відшкодування, будь ласка, поверніть його нам Новою Поштою, для цього потрібно застрахувати вашу посилку на повну вартість придбаного товару. Ми не несемо відповідальності за втрачені або відсутні пакунки.

4. Після отримання посилки ваші товари будуть перевірені та буде повернуто повне відшкодування на обраний вами спосіб оплати. Квитанцію про відшкодування буде надіслано електронною поштою на електронну адресу, яку ви використовували під час початкової покупки або у viber.

ВІДСУТНІСТЬ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Будь ласка, зрозумійте, що ми здійснюємо відшкодування, щойно ваш запит на відшкодування буде схвалено - це означає, що гроші залишають наш рахунок в цей самий день. Якщо ви ще не отримали відшкодування, спочатку ще раз перевірте свій банківський рахунок. Потім зв’яжіться з компанією, яка видає кредитну картку, може знадобитися деякий час, перш ніж ваше відшкодування буде офіційно опубліковано. Далі зверніться до свого банку. Часто потрібен деякий час на обробку платежу, перш ніж опублікувати відшкодування. Ми бачили, що деяким компаніям, які видають кредитні картки, потрібно до 30 днів, щоб показати, що відшкодування повернуто на картку. Якщо ви зробили все це, але ще не отримали відшкодування, зв’яжіться з нами.

Скільки триває доставка?

Всі замовлення відправляються протягом 2-5 робочих днів. Якщо ваше замовлення не надійшло в очікуваний час доставки, зверніться до нашої служби підтримки за телефонами +380 (99) 614-00-65; +380 (67) 614-00-65 або напишіть нам у viber +380 (67) 614-00-65.

(Ця політика виключає помилки, зроблені клієнтами під час надання інформації про доставку у своїх замовленнях або пропущені доставки посилок).

Чи можете ви надати мені номер відстеження?

Усі номери відстеження буде надіслано клієнту у вигляді смс від Нової пошти, або електронною поштою, щойно інформація для відстеження стане доступною.

Я ввів неправильну адресу доставки, чи можу я її змінити?

Після отримання вашого замовлення, ми обов’язково підтверджуємо ваше замовлення за вказаним вами номером телефону в той же день або через кілька днів. При підтвердженні вашого замовлення, у вас буде можливість його змінити.

Чи можу я скасувати своє замовлення після його відправки?

На жаль, ми не можемо скасувати ваше замовлення після його відправлення. Якщо ви скасуєте своє замовлення ПІСЛЯ того, як його буде відправлено, з вас буде стягнуто комісію за транспортування у розмірі вартості доставки.

Чи можу я оплатити вартість доставки свого замовлення?

 

На жаль ні, магазин не займається доставкою вашого товару, тому покупець може зробити це самостійно в особистому кабінеті або у будь-якому відділенні Нової Пошти.

Недійсні причини:

1. Покупець більше не хоче товарів - це найпоширеніший приклад, який ми не можемо врахувати, якщо хочемо й надалі пропонувати високу цінність на prom.ua. Покупець повинен переконатися, що він або вона хоче купити товари, перш ніж подати замовлення, а не після. Після того, як замовлення подано, покупець укладає з продавцем юридично обов’язковий договір про придбання всіх товарів у цьому замовленні.

2. Покупець знайшов товари дешевші десь в іншому місці. Покупець повинен бути впевнений, що він чи вона готові заплатити заявлену ціну, перш ніж подати замовлення. Після того, як замовлення подано, покупець укладає з продавцем юридично обов’язковий договір про придбання всіх товарів у цьому замовленні

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner