Продавець imne.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1074 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (67) 614-00-65

Правила повернення

ВОЗВРАТ СРЕДСТВ


Ми хочемо дати вам кращу якість і вартість. Якщо з якоїсь причини ви незадоволені своїм замовленням, ми з радістю заберемо товар і повністю перемістимо вашу купівлю.


1. Товар можна повернути тільки тоді, коли він залишається в оригінальному стані і упаковці. Оскільки використані товари або товари, пошкоджені клієнтом, поверненням і відшкодуванням, не підлещуйте товару до комплектації, працездатності та пошкоджень у присутності працівника транспортної компанії.

Повернення товару

Згідно з Законом про захист прав споживача, ви можете відмовитися від товару, купленого у нас на сайті або конвертувати його на аналогічний. Обмін або повернення товару до належної якості може бути здійснено протягом 14 днів з дня покупки, за таких умов: товар не повинен експлуатуватися протягом усього терміну від купівлі - тобто бути новим; збережений товарний вигляд (царіни, сколи, потертості, сліди розтину, немає сліду потрапляння рідини в виріб або на упаковку, документація і т.п.) Якщо немає подібного товару в продажу, ви маєте право придбати інший товар, який має асортимент з перерахунком вартості згідно з Законом про захист прав споживача або отримати гроші в розмірі вартості поверненого товару.
Гарантія товару дійсна лише тоді, коли є чек, який підтверджує те, що ми платимо замовлення (для доставлених Новою поштою замовлення буде чек з Нової пошти)


Важно! У разі повернення товару з необ’єктивних причин (просто не сподобався) клієнт оплачує доставку замовлення в обидва боки відповідно до квитанції транспортної компанії.


2. Наберіть нас +380 (99) 614-00-65; +380 (67) 614-00-65 або відправте запит з номером вашого замовлення для реєстрації на повернення або напишіть нам у viber на +380 (67) 614-00-65 з детальною причиною повернення і фотографії або відео продукту, які підтверджують вашу причину. Після схвалення ви отримаєте адресу склада, куди ви можете відправити товар, який хочете повернути. Повернення товару виготовляється за рахунок покупців.

3. Щоб гарантувати відшкодування, будь ласка, поверніть його нам Новою поштою, для цього потрібно застрахувати вашу посилку на повну вартість придбаного товару. Ми не несемо відповідальність за втрачені або відсутні пакети.
4. Після отримання посилки ваші товари будуть перевірені і повернено повне відшкодування на вибраний вами спосіб сплати. Квітанція про відшкодування буде надіслано електронною поштою на електронну адресу, яку ви використовували при початковій купівлі або в viber.


ВІДСУТСТВА ВООЗВРАТА СЕРЕДСТВ


Будь ласка, зрозумійте, що ми здійснюємо відшкодування, як тільки ваш запит на відшкодування буде схвалений - це означає, що гроші залишають наш рахунок в той же день. Якщо ви не отримали відшкодування, спочатку перевірте свій банківський рахунок. Потім зв’яжіться з компанією, яка видає кредитну картку, можливо, потрібно трохи часу, перш ніж ваше відшкодування буде офіційно опубліковано. Далі зверніться у свій банк. Часто потрібно трохи часу, щоб оформити платежу, перш ніж опублікувати її. Ми бачили, що деяким компаніям, які видають кредитні картки, потрібно до 30 днів, щоб показати, що відшкодування повернене на карту. Якщо ви зробили все це, але не отримали відшкодування, зв’яжіться з нами.

Скільки триватиме доставка?


Усі замовлення йдуть протягом 2-5 робочих днів. Якщо ваше замовлення не надійшло в очікуваний час доставки, зверніться до нашої служби підтримки за телефонами +380 (99) 614-00-65; +380 (67) 614-00-65 або напишіть нам у viber + 380 (67) 614-00-65.
( Ця політика вилучає помилки, зроблені клієнтами, коли вони дають інформацію про доставку у своїх заявах або пропущених доставок посилок).


Чи можете ви надати мені номер відстеження?


Всі номери відстеження будуть відправлені клієнтові у вигляді смс від Нової пошти або електронної пошти, як тільки інформація для стеження стане доступною.


Я впровадив невірну адресу доставки, чи можу я його змінити?


Після отримання вашого замовлення, ми обов'язково підтверджуємо ваше замовлення за вказаним вами номером телефону в той же день або через кілька днів. Підтверджуючи ваше замовлення, ви зможете змінити його.


Чи можу я скасувати моє замовлення після його відправки?


На жаль, ми не можемо скасувати ваше замовлення після його відправки. Якщо ви скасовуєте своє замовлення після того, як його буде відіслано, з вас буде запитано комісія за транспортування в розмірі вартості доставки.


Чи можу я оплатити ціну свого товару?

На жаль, магазин не займається доставкою вашого товару, тому покупець може зробити це самостійно в особистому кабінеті або в будь-якій частині Нової Почти.


Недійсні причини:


1. Покупець більше не хоче купувати — це найпоширеніший приклад, якого ми не можемо врахувати, якщо хочемо і надалі пропонувати високу цінність на prom.ua. Покупець повинен переконатися, що він або вона хоче купити товари, перш ніж подати замовлення, а не після. Покупець укладає з продавцем юридичний обов’язковий договір про придбання всього товару в цьому замовленні.
2. Покупець знайшов товари дешевше в іншому місці. Покупець повинен бути впевнений, що він готовий заплатити заявлену ціну, перш ніж подати замовлення. Покупець укладає з продавцем юридичний обов’язковий договір про придбання всього товару в цьому замовленні.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner